Underhållning på hög nivå

Jävlar vilken spännande tillställning det blev i afton då. Hade dock hellre sett Täby stå som segrare. (Nä, jag har inget genuint pixbohjärta, varför skulle jag?) Jag har väl, som många andra, fallit för detta hjältegäng. De fascinerar. Mellan varven känns det som man nästan själv skulle kunna knycka en tröja och gå in och göra en lika fin defensiv insats som dem. Och då är jag ändå katastrofal bakåt, till och med för att vara tjej. Sen blixtrar de till nåt så in i helvete. Det var inte många gnetmål de gjorde idag. Även om de säkert är sura för torsken kan jag tänka mig att en sådan som Hyvärinen myser rätt gott om han tänker på sina baljor när han kryper till kojs ikväll.

Nu fick jag ju ta del av de beryktade cheerleadersen på plats också. Vad ska man säga? Om de ändå hade kunnat göra något spexigt. Deras moves hade fan mormor klarat av.
 När jag spelade fotboll i Vrigstad IF:s damlag förlorade vi varenda jävla match. Efter ett tag slutade man till och med att hoppas, vi var helt enkelt inte bra. Jag minns så väl när en lagkamrat till mig inför avspark såg sig omkring med smått uppgiven min och sa. "Ja, vi är ju snyggast i alla fall." Inte ens det kunde inte cheerleadersen säga ikväll. Pinsamt var ordet.

.. .. ..

Efter McDonalds dundersuccé med Ementhalerhjärtan var det med stor förväntan som jag satte tänderna i deras nya ostlansering, Chili Cheese Tops. Vilken jävla besvikelse. Köp inte dem.

.. .. ..

Förvirrad
-Ja och så hände det en jävligt kul grej på bussen också.. hon, .. vad heter det...?
-Vadå?
-Asså vad fan heter det? Har tappat orden när jag praktiserat turistengelskan så intensivt... Jo, Guiden!
-Och vad var det guide hette på engelska då?
 
Går det att skylla på jetlag? Tveksamt.


Kommentarer
Postat av: Nicke Halmstad


Håller med om att Täby förtjänar ett bättre öde...

Dessa människor som inte vet om att man skall ge upp.. Eller ...

Ricky som överglänser Sundbom alla byten...

Håller med om at Cheerleeders var rätt lama... När man äntligen tar sig till Götet och får en fjortis som skriker Pixbo i örat...
Ja du var iaf snyggare...

2007-04-10 @ 08:06:36
Postat av: Maggie

Måste bara kommentera...jag tror inte jag skulle komma på tanken att köpa något som heter Chili Cheese Tops. Tänker direkt på något jag rengör mina öron med...uhhh

2007-04-10 @ 08:23:09
Postat av: Palle

Är ju kul att någon skriker på Pixbos matcher iallafall. Är ju tystare i hallen än under en vardagseftermiddag i valfri kyrka i detta land. Men vi svenskar vågar ju inte skrika om inte alla gör det...det är ju pinsamt, tänk om någon hör mig!

2007-04-11 @ 12:58:37
Postat av: ivarax

Hi My Name Is ivacgt.

2007-05-13 @ 02:56:13
Postat av: Lukasrebecka

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback