Börja aldrig hoppas på rättvisa!

En gammal skojare gav ifrån sig ett livstecken häromdagen. I samband med detta kom ett kontraktsförslag nerdimpande. Kan säga som så att det sitter någon i Småland och har höga förhoppningar om att avancera i seriesystemet med ett nystartat lag. Hörde att det var riktigt saftiga värvningar på gång. Dock får min signatur vänta på sig ett tag. Otroligt frestande men nu är det Surte som gäller. 

Och vi kryper vi allt närmre seriestart. Den 22 september smäller det mot IBF Göteborg i Valhalla. Innan dess skall det avverkas två hela träningshelger, 3-4 träningsmatcher samt ett
Björnslag. 

Tempen börjar så sakteligen höjas. Folk trillar in från sina sommarbegivenheter och jag tycker mig höra en alltmer seriös klang slås an i hela gruppen. Det kan bli en fantastisk säsong om alla bitar faller på plats.


.. .. ..


Fick höra att en vän vunnit en betydande summa på nätpoker. Ville så innerligt gärna kunna glädjas för dennes skull men det är fan inte lätt när man gnetat en hel sommar och inte ens får hälften av vad han skrapade ihop på några ynka timmar. Det kom väl inte som en överraskning för mig  att det inte finns någon rättvisa här i världen men... ändå... Blir så trött.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback