Vrigstad, here I come!

-Johanna! Jag drömde att du fick barn i natt!

Direkt till det väsentliga:

-Vem var pappan?
-Nä, det framgick inte.

Jävla skitdröm.

.. .. ..

Intrigerna går vidare i grannlägenheten. Givetvis funderar jag som omtänksam (/nyfiken) närboende på hur det går för dem under dagtid då jag inte längre irriteras över deras väsnande. Står som klistrad vid kikhålet så fort jag hör minsta ljud där ute. Helt i enlighet med svenskt normalt beteende.

Nä, de har ännu ej försonats. Såvida det inte skedde under en av mina i och för sig åtskilliga tupplurar.

.. .. ..

Jag filade på ett litet projekt för något år sedan men nu känns det på något sätt ganska bra att jag aldrig fullföljde. Projektet gick nämligen ut på att jag skulle omvända Andreas Lundstedt.

Otroligt starkt av honom att outa sin sjukdom för övrigt.

.. .. ..

IBF Göteborg fortsätter att skapa smickrande
rubriker. Denna gång är det i samarbete med Älvstranden.

.. .. ..

Den av basilusker fyllda kroppen styr skutan mot barndomshemmet redan under morgondagen. Utelsuter inte att julklappsracet rundas av i Idrottshuset på freitag. Känner att jag bara måste se mer av JIK efter förra matchen.

Gissar att en och annan kommer vallfärda från Vrigstad för att beskåda den största lokala stjärnan, P.Sjögren. Borde alltså inte vara något jätteproblem att hitta en titta-på-innebandy-kompis.

.. .. ..

Är inte av naturen någon hurtbulle. Men såhär efter en veckas stillasittande kan man nästan känna hur allt man stoppat i sig börjar lägga sig som bomull kring höfterna. Har med jämna mellanrum vänt på mig i sjuksängen som jag sett att man gör med gamla människor som inte kan röra sig på egen hand, för att inte riskera liggsår.
 
.. .. ..

Låt oss hoppas att jag landat hemma i moderns soffa med en filt och en stor fet spinnande katt i famnen vid 21.00 imorgon kväll. Då visas nämligen valda delar från Betnérs senaste show. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback