Finns det någon ursäkt?

Allt som oftast ligger idrott, framför allt fotboll och innebandy, mig otroligt varmt om hjärtat. När jag under gårdagens inte alltför stressiga dag på jobbet lusläste Aftonbladet ville jag däremot nästan spy på skiten. Två killar som värvats hit från ett annat land, de kallades i tidningen fotbollsproffs, hade blivit dömda för våldtäkt. Deras straff hade dock blivit förmildrade eftersom de var väldigt unga och att det ansågs ha stor inverkan på deras karriärer.

Ursäkta mig.. Men är det rimligt att man ska få ett lägre straff för att man valt en viss bana i livet? För mig är det lika förundrande som att kungen inte är straffbar överhuvudtaget. Och vadå fotbollsproffs?  Nötterna spelade i division 2!

Nä. Det är inte ok.

.. .. ..

Tilde de Paula och Runar!? Herregud!


Kommentarer
Postat av: Gaberud

Tilde och Runar,,,,,hon har ju tappat det!
Hur gör han?

Postat av: anso

han måste ha GUD på sin sida, är nog ett tydligt tecken att snubben existerar om HAN kna få HENNE, eller så har han en VÄLDIGT stor...._ _ _

2007-07-02 @ 21:20:10
Postat av: Johanna

Ja, jag fattar ingenting. Jag har alltid trott att hon var en rätt snärtig och klipsk tjej. Jag menar, Carola och Agneta Sjödin verkar inte ha alla hästar hemma så dem kan han väl ha hjärntvättat.
Ja, Anso det går ju att spekulera in i det oändliga. Men lever han enligt Guds vilja så kan väl omöjligt Tilde ha fått ta del av hans behag?

2007-07-02 @ 23:50:35
Postat av: Maggie

Jag trodde inte storleken hade nån betydelse?! :)

2007-07-03 @ 08:28:34
Postat av: Eldarveronica

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2008-09-25 @ 14:41:18
URL: http://eldarveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback