Wetwest is the shit

Kan efter denna dag i receptionen konstatera att brittisk engelska är bland det läckraste som finns i språkväg.

Imorgon blir det elitträning för mig. Jajemen. Jag skall ut i spåret innan arbetsdagens början med min kollega, Pixbotjejen
Karin. De hade fått sitt sommarträningsprogram och eftersom jag behöver sällskap för att överhuvudtaget få tummen ur så är det bara att accpetera hennes/deras upplägg. Skall bli oerhört spännande. Men inte lika spännande som innebandyträningen  på onsdag, till vilken längtan är enorm!

.. .. ..

Maria Larsson har  förresten varit i uppfinnartagen igen. Det hela utspelade sig då vi satt på Hard Rock och afterwork:ade i fredags med delar av den gamla Pib-eliten. För övrigt första gången jag var på After Work efter att verkligen ha jobbat. Vi började diskutera om vi skulle arrangera en sådär trevlig innebandyfest med det nya laget. Det har ju kommit att bli lite av Larssons och Hagels grej det där med festfixande och nu visade alltså Larsa att hon kan ta detta till en högre nivå genom sitt nytänkande.

-Vi skulle kunna ha sånt där med bubblor ni vet..?
-Du tänker på skumparty?
-Ja! Och så kanske vi skulle ha en sån där wetwest-tävling!?

Med det där finurliga leendet hade på läpparna förstod vi rätt snabbt att Larsson inte alls syftade wetwest utan wet-t-shirt. Tvivlar dock på att det är särskilt många som skulle ställa upp. Antagligen inte fler än då samma innovativa tjej funderade på hur vi kunde dra in pengar och nämnde säljande av en viss form av sällskapsspel. (internt.) 

Livet hade varit bra mycket tråkigare utan Larsson! 


.. .. ..

fred.




 


Kommentarer
Postat av: Magg

Idag hade jag kunnat ställa upp i tävlingen iaf. Efter en cykeltur från Elevatornobody i morse kan jag säga att uttrycket "dränkt katt" inte var att överdriva när man såg min ömkliga figur. Konstaterandet efteråt är att regnjacka inte är något
man ska spara in på... :)

2007-07-03 @ 08:33:52
Postat av: anso

haha Larsson, fan va skön du e, en RIKTIG göteborgare. Räknar der till båsta nu, börjar närma sig...laddar som fan för att inte bli bortknixad av dej!!! köss å sånt

Postat av: Larsson

Ni förstår säkert vad jag håll på med under rehaben efter korsbandsoperationen.
Ses i slutspelet Anso om inte annat så på pepes :)

2007-07-03 @ 18:20:13
Postat av: Larsa igen här

Jaha nu kan man inte stava längre. Sorry Agrova!
Förresten Agge, syns imon på innebandyträningen. Vi ska träna stenhårt inför Båstad. Mest på attityd:). Tycker den har varit för dålig på sistonde.
HejHopp!!!

2007-07-03 @ 18:30:26
Postat av: Johanna

Kan meddela Maggs att vi säljer regnponchos uppe hos mig till ett överkomligt pris. Nu när vädret inte inbjuder till ett glassamkväm kanske det skulle kunna vara en anledning för Dig/Er att kika förbi?
Larsson det verkar som den där wannabe-stockholmarn
är sugen på att bli nerplockad på jorden. Förberedelserna börjar imorgon.

2007-07-03 @ 23:43:26
Postat av: Maggsi

Ska tänka på det Gratjo... :)

2007-07-04 @ 08:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback