Have you been to Sovjet eller!?

Ja, Caperio var luriga. Det gladde mitt lata och storhetsvansinnefientliga hjärta att höra om deras uppladdningar. Sedan skadade det inte att någon (hann inte notera vem) la två tunnlar på raken, den första mitt på plan, i de inledande minutrarna. Glädjande också att se vägvinnande frisyrer hos främst Måwe och Bron-Sundbom. Men AIK är ju inte helt rötna heller. Däremot svårt att vara luriga när de har så proffesionell framtoning. Svårt att skaka av sig den proffesionella framtoningen i en förening som AIK. Ond cirkel det där om man nu ska se det så. Lättare att sympatisera med ett lag som Caperio.

Och vet ni? Ramsin var kräksjuk! (utifallatt någon missade alla de 100 gångerna detta upprepades.)

Och testosteron var det inte brist på.

Med facit i hand så gjorde jag nog ändå ett klokt val i att ta en mysig hemmakväll. Det skulle tydligen vara cheerleaders i Lisebergshallen. Gulligt. Eller nåt. "för att få igång publiken" Lite skeptisk.

.. .. ..

"Massflykt hotar Boden"
Det tro fan. Vem vill vara granne med Nordpolen?

.. .. ..

Fastnade på MSN och tjötade med Mary Maple. Av någon anledning börjar vi alltid snacka engelska (I detta jävla land pumpas man ständigt av jänkarspråket. Vad är det för fel på Roskij!?). Helt klart kommer vi aldrig någonsin komma upp i samma nivå som
Veiron.

Mary hade, med en sänkt vinare i kroppen, djupa fundering kring varför aldrig tjejer gör sådana upphämtningar som Caperio gjorde ikväll (1-6 till 6-6). Avsaknaden av vinnarskalle hos väldigt många var mitt förslag. (Oj, jisses jag trodde inte ens jag kunde stava till det! ) Eller det kanske bara är jag. Men frågan tåls helt klart att tänka på, Mary. Känns inte som att matcher svänger så djävulskt i damsammanhang. Diskussionen kan få oanade dimensioner imorgon på afterworken.

.. .. ..

Nedklottrat på en av Humanistens (min skolas) toaletter:

Jesus loves you

I have an imaginary friend too.

tihi

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Ruskinoff

Hörru, Öl tömmning i baren på tisdag den 3/4.

Reser du med suntrip?


HPD (Hungrig På Dricka)

2007-03-23 @ 01:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback