Utvik

Det var det där med roliga namn. Jag sprang i all hast förbi en hög med realiserade pocketböcker och min blick råkade fastna på en bok av Magnus Utvik. Utvik.

.. .. ..
 
Silly Season är redan i startgroparna. Inte ens en vecka har gått sedan serieavslutningen för oss vanliga dödliga men ändå börjar folk nu rusta inför kommande säsong. Jag hade nog också orkat bry mig om det inte var för den lilla detaljen att vi åkte ur och jag är sjukt besviken. Fortsätter att förneka det för mig själv så smått.

.. .. ..

Vad mycket roligt det finns att se på TV på vardagsförmiddagarna för de stackare som är hemma och är sjuka. TV-shop och liknande varvas med Oprah, Ricki Lake, bedrövliga serier och annan dynga. Hade man inte huvudvärk innan så fick man det när man slog på televisionsapparaten.

.. .. ..

Det finns ett gott gäng nere i Mölndal, jag brukar kalla dem kollektivet. De bor liksom i ett kollektiv på sätt och vis. När man är där:
-äter man alltid tills man måste knäppa upp byxorna såvida man inte redan har lånat de mjukisbyxor som erbjuds  vid anländandet.
-kan man prata om precis vad som helst.
-blir närvarande smått förbannade om man kommer dit sminkad utan anledning.
Kort och gott, mycket avslappnad stämning. I like.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Förmiddags-tv:n...jag håller med! Det är ju så illa på tablån så febern nästan stiger...

2007-03-10 @ 17:40:54
Postat av: Johanna

Ja det är inte det minsta gött att vara lite sjuk. Man tycker ta mig fan lite mer synd om sig själv för att det inte finns nåt att titta på.. fantastiskt att ni har fått igång nätet ute på hising island!

2007-03-11 @ 19:42:12
Postat av: the one and only

aldrig fel med lite glass och bär ( som i och för sig bara du äter) men lite av en tradition nu =)

2007-03-12 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback