Insnöad

När man mellan varven umgås med inte alltför sportgalna människor dyker det upp lägen då det blir hyfsat uppenbart att man är en smula insnöad. Alldeles nyss skulle jag och en av den sortens vänner korsa en cykelbana. Alla vet ju hur cyklister beter sig i trafiken, som om de har både bilars och fotgängares rättigheter på en och samma gång. Svin. Hur som helst. Min vän såg sig inte riktigt för utan hon gick och tjötade och missade helt att ett cyklistsvin höll på att mosa henne bakifrån. Sicken tur att jag ryckte in som en räddande ängel och grabbade tag i henne samtidigt som jag skrek:

-Akta rygg!


Kommentarer
Postat av: Maggie

Hehe, en fras jag känner igen... :)

2007-05-14 @ 15:29:50
Postat av: sany

kom å träna fotboll snart!

2007-05-14 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback