I've got my bitches standing up next to me

Då var det dags att presentera den fjärde övergången från Partille till Surte. Det är min centerkollega, Sofia Gäfvert som står på tur. En hel partillefalang i Surte IS nästa år alltså. Värmer.

Att Pixbo skulle norpa Surtes stjärnback kunde man ju ha gett sig fan på. Det vore synd att säga att rävarna har överskott på backar och denna dam är verkligen elitseriemässig så det var ändå ganska väntat. Ur min och Surtes point of view får jag ändå lov att utbrista ett stilla Crap!


Loggade in på min mail nu. När man ser att man fått ett nytt meddelande blir man sällan ledsen men detta var jag nära att förpassa till papperskorgen oläst och låtsas som att jag aldrig sett det. "Träningsprogram försäsong" var dess ämne. 
 
Det går inte att skjuta upp det mycket längre nu. Tänk om jag hade haft lite is i pungen.. eller vänta nu jag har ingen pung.. lite is i magen menar jag naturligtvis.. Ja hur som helst, om jag hade haft det när det gällde detta klubbyte så hade jag bara kunnat glida in i augusti utan att ha sprungit en meter. Dagis gjorde det där med att slippa försäsongen till en konstform i Partille. "Nä jag vet inte om jag kör nästa år."  drog hon sommar och vår och sedan satt hon där i Båstad. "Ja NU har jag bestämt mig. Jag kör!" 

Ibland blir det oroväckande uppenbart att man har mycket kvar att lära.


 

Fick ett minst sagt överraskande samtal häromdagen. Lilla jag? Inte ska väl jag? Vi får se..

.. .. ..

Det mäktiga landet i öst ser jävligt heta ut inför Eurovision. Det där med att köra den utmanande stilen, det är inget  dessa
ryskor drar sig för. Säga vad man vill om just det men låten håller. Återstår att se om de klarar sig bättre live än vad föregångarna Tatu gjorde. Blev plötsligt alldeles tudelad här. The Ark eller Serebro? Serebro betyder för övrigt silver på ryska. Får hoppas att det inte är deras målsättning. Vädligt oryskt i så fall.

I've got my bitches standing up next to me.

Glöm aldrig de'.


Kommentarer
Postat av: Bulan

Hey yo,
Fint skrivet.. hehe.. ;)

jag tycker verkligen att du ska. du har ju talang tjejen!

kram

2007-05-05 @ 11:36:58
Postat av: Dagis

Ja du lilla Gretl...du har mycket kvar o lära...
Kram!

2007-05-07 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback