Johanna Malkina. Ja det funkar.

En liten korrigering från förra inlägget: Ryssland har inte förlorat i VM-sammanhang i Moskva sedan 57. Tack Micke, för att du hittade min miss. Någon sa att det var ett sundhetstecken att inte hålla koll på alla resultat i den internationella hockeycirkusen. Men det är inget försvar.

Hann inte se mycket av dagens drabbning mot Tjeckien men var rätt nöjd ändå att jag satt bänkad när Jevgenij Malkin visade upp ett eget litet konstnummer. Man blir lite svag när man ser sånt. De efterföljande hånande blickarna då han skrinnade förbi tjeckernas bås skojar man heller inte bort.

I Sverige gillar vi ju allsång, inte sant?
Här är texten till världens vackraste melodi. Den spelas rätt ofta i idrottssammanhang. Bara att traggla.

.. .. ..

Igår skrev 35 franskstudenter en grammatiktenta. Världens genom tiderna goaste lärare hade rättat dem tills idag och återlämnade dem samtidigt som hon bjöd på fika. Jag är impregnerad. Och lättad.

.. .. ..

Om någon överväger att se Music and Lyrics uppmanar jag att omedelbart kasta alla sådana idéer åt helvete. Jag gillar knappt Hugh Grant längre. Trodde inte han skulle sjunka så lågt. Den klättrar nog upp på topp 10 över de mest patetiska filmer jag sett.

Kommentarer
Postat av: Carro

Impregnerad??? ha ha... gött då gör det inget för dig om det regnar hela sommaren nu då...

Postat av: Johanna

Hade jag inte klarat av lite regn hade jag ju vart jävligt dum som bosatte mig i Göteborg! :)

2007-05-10 @ 18:30:48
Postat av: Ehsan

Bra, då skiter jag i det, funderade nästan på att se den :)

2007-05-11 @ 00:09:13
URL: http://tisnr11.blogg.se
Postat av: sany

Jag tycker Music and Lyrics är bra!!

2007-05-11 @ 09:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback