Serieindelningen

Under måndagens upptaktsmöte med Surte IS gjordes det klar att det i år skulle läggas ett större fokus på fysiken jämfört med vad det gjort  under föregående säsonger. Nu kan ju inte jag konkret säga vad detta innebär då jag alldeles nyligen anslutit till truppen men den spontan reaktionen är: Faaaan!

Vad är det som håller på att hända egentligen? Fysprofiler hit och dit. Jag som alltid har trott att innebandy var en lirarsport.

"Innebandyn måste utvecklas."
jadajadajada..

Ja, jag inser att det är nödvändigt. Ja, det är ganska mycket roligare att spela om man inte håller på att dö efter varje byte. Om det bara ginge att se detta framför sig ute i spåret. Men det ter sig hopplöst.

.. .. ..

Serieindelningen har alldeles nyss presenterats. Det blir till att husera i landets nedre regioner.

Färjestaden
Ingelstad
Olofström
Malmö
Södra Dal
RBK/IBF Göteborg
Älvstranden
Warberg
Halmstad
Surte



Skickar mitt medlidande till 0302.

.. .. ..

Solen skiner och himlen är blå.
Den sista tentan på svensk mark för terminen är skriven.
Hur fira detta?
Jo, med Skatåspremiär.

Jihoo!

Kommentarer
Postat av: Magg

Grattis, gött e det! Inga omtentor då... ;-)

Hamnade 0302 i västra?

2007-05-16 @ 14:30:02
Postat av: Johanna

Maggan va fan tror du om mig!? Skulle JAG behöva göra en omtenta? Trodde du hade högra tankar om mig... Ja, de stackarna gjorde ju det..På något sätt ändå lite gott att slippa ställas mot Matilda.

2007-05-16 @ 14:38:52
Postat av: Mathilda

FAAAN! Jag dör! Inte västra ett år till :( Vad har jag gett mig in på egentligen? Och jag, det fysiska praktexemplaret ;) som hade velat sätta dig i parketten!!

Nää, det här va OTREVLIGT! Fy!

2007-05-16 @ 17:15:30
Postat av: Maggie

...skulle väl aldrig tro det om dig. Jag kryper till korset och erkänner mitt misstag. Det ska inte upprepas...

Mathilda...lider med dig! Men du har ju vanan uppe nu...i att åka buss alltså ;)

2007-05-16 @ 18:30:08
Postat av: Nicke Halmstad

Välkomnar dig till Halmstad nästa säsong...

2007-05-21 @ 07:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback