Snart är det jul

Någon hackade sig in på bloggen under fredagskvällen. Jag kommer att gå till botten med det här, var så säkra.

.. .. ..

Det hade ju varit fantastiskt trevligt om en liten familjetripp på ett par dagar hade kunnat planers in någonstans kring julfirandet men tydligen är allas idrottande viktigare. Mitt bidrag till det hela är Färjestaden borta 22/12. Från att ha setts som en käck lösning på hemfärd blev denna bortamatch nu istället familjesammanhållningsmarodören. Jaja, men vi ses väl i mars då.


.. .. ..

Pippo + CL  = sant

.. .. ..


Och så har vi då lite prov på min berömda intelligens...

Ont i halsen..
... Åk till Norrland vet ja. Tänk inte på köld och snö, lämna vinterjackan hemma.
... Spar för Guds skull inte på krutet på Hard Rock. Ända in i kaklet var det sagt. Har man tillsammans i en grupp skissat upp en plan är det grymt dålig stil att inte hålla sig till denna.

Tenta lördag...
... Åk till Norrland. Det finns väl inget annat att göra än att plugga där?
... Nä, det är ingen ursäkt för att inte hålla sig till planen.


Sägs att även solen har sina fläckar.

Om vi då skall se det från den ljusa sidan så sänkte utmattningen efter de senaste dagarnas begivenheter mig redan vid 20-snåret igår. Följden - pigg som en lärka, söndag morgon kl 6.00. Lurigt, minst sagt. Jag som brukar känna mig nöjd om jag lyckas vakna i tid till Idol-reprisen. Tydligen skickades det sista som var värt att vila ögonen på hem i fredags. Jag talar naturlitgvis om Christophers blå.

.. .. ..

Såvida jag inte fortfarande låter som en storrökande sextiotaggare i eftermiddag vankas B-lagsspel mot Partille.



Morgonstund har guld i mund.


Kommentarer
Postat av: Vonka

Ja, du ibland pratar man innan man tänker efter å sen ha jag ju lite talfel här och var, hör till min natur...=) hahaha....Jag fick mig ett gott skratt för det stämmer ju in!!Vi e ett släkte för oss själva.....=)

2007-11-16 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback