Sent ute

Herr Betnér gästar Göteborg i helgen och länge har det pratats om att ordna biljetter till fredagsföreställningen. Så idag åkte tummen äntligen ur och jag lyckades pricka in ticnet i adressfältet. Annars är det mycket facebook nu för tiden. Till min stora fasa möttes jag då av beskedet att det endast fanns balkong- och "hörplatser "kvar. Jaja, vi ses väl nästa år då Magnus...

.. .. ..

Kan ha bland de lurigaste anledningarna till frånvaro resterande träningarna denna vecka. Ledsen tjejer men UEFA behöver mig.

.. .. ..

Fick en ordentlig déjà vu-upplevelse när jag hastade hem till period tre i måndags kväll. Sjuka är precis vad de är, Täby. Muchos buenos nyförvärv i Svensson, Urwäder samt Dalbjer.

.. .. ..

Och så fick Alekuriren ihop några
rader om helgens match.

.. .. ..

Hade äran att få besöka en väldigt speciell gammal dam under mitt sommararbete inom Växjö Kommun somrarna 05-06. Förutom att hon led av den allra värsta sortens sällskapssjuka trodde hon sig behärska såväl tyska som engelska. Och hon var inte sen att plocka fram sina kunskaper och briljera för oss. Vid ett tillfälle då vi efter många om och men var på väg därifrån ropade hon inifrån sovrummet:

-Welcome to back!

Kommentarer
Postat av: Bulan

Saknade dig på träningen idag.. hoppas middan gick bra.
Ses på lördag. Då e det party hörde jag ngt om :)

2007-10-03 @ 22:26:35
Postat av: Jonnah

Bulan saknar du inte mig? jag har ändå missat två träningar=/
Japp på lördag är det partybussen som gäller. Dunkdunk

2007-10-04 @ 08:16:32
Postat av: Bulan

Jo självklart saknade jag dig med... :) men jag trampade inte in på din blogg igår. hihi

2007-10-04 @ 08:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback