Allah damn it!

06.30. Vaknar till och känner kraftigt av zippandet från gårdagsaftonen. Mycket tydliga symptom på vätskebrist. Var det verkligen så kul igår att det är värt att vara så schleten idag? Luckorna börjar så sakteliga fyllas i och parallellt börjar man inse vad man kan ha ställt till med. Blir alltmer medveten ju längre man går i uppvakningsfasen. Ringer ett par samtal och får det bekräftat. Börjar önska att det hade kunnat gå att vrida tillbaka klockan. Man bedyrar för sig själv att det var sista gången. Ja banne mig. Aldrig mer.

Ja det var den "lilla" tabben, det där. Har inte för avsikt att roa publiken med detaljer. Hur som helst ledde min prestation till att:

- jag blev överlycklig av att se en P-Lisa idag.

- jag imorgon kommer fördriva dagen genom att åka till Gnosjö - och direkt hem igen.

-  jag inte ligger riktigt på plus längre.



Allah damn it.


Kommentarer
Postat av: Virre

jadu, det va en rolig helg;) men det löste ju sig till slut...;)hehe, som du sa, nu kan man skratta åt det...

2008-04-17 @ 13:25:43
Postat av: Virre

du förresten vill du låna bilen??hahaha

2008-04-17 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback