De e säääkert!

Tråkigt att man var tvungen att kliva av tvåmålet å sista innebandyträningen. Ok att flåset inte är på topp nu för tiden men denna envisa förkylning gjorde slutet på varje byte helt outhärdligt. C'est de la merde.

Sen tycker jag också att det är lite tråkigt att mitt kommentarsfält har utvecklats till en plats där folk skryter ikapp om hur jävla duktiga de har varit och hur mycket de har sprungit.

.. .. ..


-Jag vet ett fel på Eva Longoria. Hon har lite för korta ben.

Det var ju välsignat att någon kunde hitta något.



Minns ett samtal från en något berusad man mitt i natten för någon sommar sedan.

-Johanna du är nog fan fyra på min lista.
-Åh, smickrande! Vilka är före då?
-Maria Kirilenko och Eva Longoria.
-Ja och mer då?
-Nä jag lämnat tredjeplatsen öppen så länge.

Ändå lite snopet.


.. .. ..


På tal om listor. Utuben är ett alldeles utmärkt sätt att fly från måsten och jag har nu snickrat ihop tio-i-topp-lista. Temat är Percy Tårar.




Låt oss börja med plats Numéro 10.

Nyckelord: Fancy förfest. Naturvetenskap. Jan Banan. Västgötadialekt. Drinktips. Ölvetande.


Kommentarer
Postat av: Pich

Briljant

2008-04-17 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback