jobba, jobba för laget!

Om ett par timmar sitter man fastspänd och på väg österut. 5-6 timmar i bil, det går inte av för hackor. Kan ge mig fan på att jag får ta på mig att sitta mitten-bak också. Man är ju en vänlig själ, så det brukar få bli så. Jag tar det för laget.

Jodå, det vankas tydligen ett hejdundrande kalas imorgon. Hade blivit ännu rivigare om hela mitt crew varit där men tydligen har somliga viktigare saker för sig. Svik laget bara, gör det.

.. .. ..



Akropol va snuddande nära att nå hela vägen fram men de får nöja sig med ett unket silver.



Nyckelord: Respekt. Coach-engagemang. Defense. Kärringar. Mensvärk.


Kommentarer
Postat av: koski

5-6 timmar... hahahahahh det märks att det e damer i bilen ;P

2008-04-18 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback