Oroliga onsdag

Kallt och jävligt på Ullevi. Den som briljerade mest var Sibel som sjöng både Marseillaisen och Du gamla du fria i klockren acapella. Wow! Det var som om en ljummen sommarbris blåste genom håret mitt i den göteborgska sensommarkylan. Burr. Svårt att tända till i träningskamp, även på läktarplats.




För övrigt skulle jag vilja passa på att uppmärksamma mina lagkamrater på att mitt vänsteröras funktion är nedsatt med bortåt en 15-20 %. Kommer göra ett besök på
Apoteket under morgondagen för att försöka åtgärda problemet men om det nu är så illa att det kvarstår när domaren blåser igång matchen imorgon - ha då lite överseende! Jag sitter ju inne på en sjuhelvetes split-vision i och för sig, men tar väl som alla andra då och då snacket till hjälp för att fördela bollarna. Så kommer inte passningarna lika kvickt som vanligt handlar det inte om att hon lagt sig till med divalater.

Lite av en försmak förmodligen på vad jag kommer få uppleva som gammal nucka. Kvinnorna på båda sidorna av släktträdet har haft en tendes att klara livhanken relativt länge. Dock har det varit till priset av en del av hörseln.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback