Bightig där bak

Sitter här och funderar på om jag kommer att ha lyckats kroka fast i någon tills nästa Alla Hjärtans Dag. Det skulle ju kunna vara ett mål. Eller inte. Men det är kul att alla kärlekskranka där ute kan få känna sig lite extra förälskade en strålande solig dag som denna. Jag unnar Er det.

.. .. ..

Kikade över SSL-tabellen och kunde konstatera att alla lag jag vill ha med till slutspel för närvarande befinner sig över strecket. Visst hade det kanske varit kul att se mer av Jönköpings förstafemma men efter helgens pizzeriabesök verkar det ju som att de kan bli en stjärna kort. Ju färre stjärnor man har desto mer märks det om någon försvinner.

.. .. ..

Titta
här vilken tuff sport innebandy är! Ingen dålig smällkaramell hon fått smaka på, Jansson.

.. .. ..

Gårdagens träning avslutades med lite styrkeövningar. När rygglyften beordrades hördes någon säga:

-Men åh... Måste vi?! Jag är redan så bightig där bak!

Ingelstad borta i helgen. Hade ju varit fantastiskt med lite Smålandsfeeling men nu har man lovat bort sig på annat håll. Ett inkomstbringade håll. I egenskap av icke-proffs får ju sådana håll prioriteras även om jag väldigt gärna hade velat  åka med.

.. .. ..



Nähe om man skulle gå och trängas lite med muskelknuttarna. Känner mig till skillnad från vissa andra inte så... hrm... bightig där bak.



 


Kommentarer
Postat av: jonna

haha, inte lätt.

2008-02-14 @ 17:19:24
Postat av: Niklas Malmgren

Ska vi boka in en dejt då... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback