Jag å Kim

Favoriten efter filmracet blev Shooter och ja, jag är lite lätt förälskad i Mark Wahlberg. För jävla fint när han röjer upp bland alla korrupta slödder i slutet.

.. .. ..

Come on Katten! Det svänger ju!
Blir inte klok. Förra helgen togs en ofantligt meriterande skalp mot succélaget Olofström. Igår blev det förlust mot Warberg och om man säger så här; lika bra som herrarna i WIC varit i SSL, lika dåliga har damerna hittills varit i södra damettan. Somliga säger att mitt humör emellanåt kan liknas vid en ruskigt svängig berg- och dalbana. Frågan är om inte Surtedamernas prestationskurva är värre.

.. .. ..

Det enda namn jag hört nämnas i samband med stormen är "Putte", dock blev det nog aldrig officiellt. Den var nog för vek för att leva upp till Ursula ändå.

.. .. ..

Morot?

-Säg till Johanna att göra come-back. Jag vill se henne i shorts.

I ett enda svep kändes min återentré på innebandyplan betydligt närmre. Eller?

.. .. ..


Hoppsansa! Sverige kan ju spela handboll när de vill. Ryssland vill tydligen inte. Vet inte hur man annars ska förklara jumboplatsen i gruppen. Motenegro. Herregud.

Vill ju inte skryta men jag har bott i samma lägenhet som Kim Andersson. Inte samtidigt. Det var under min cirkus tre månader långa Partille-séjour för snart  två år sedan. Vilken kastarm den killen har! Det är annat än min som fick mig att lyckas hamna sist i hela Sävsjö Kommun i "kast med liten boll" under friidrottstävlingarna i åk.4. Gissa om jag mådde dåligt när bollen rullade över sidlinjen under de sista åren av min fotbollskarriär då jag huserade på vänstra mittfältet i Landsbro IF?

Hade ju en ordentlig handbollskultur i mina hemtrakter. Sävsjö HK tog ungefär hur många SM-guld som helst  på damsidan under nittiotalet. Smärtar att säga men handbollstjejerna var "de coola" på min högstadieskola. Var de befinner sig i seriesystemet för tillfället vågar jag inte ens gissa men glansdagarna är sedan länge förbi.

Ska faktiskt bli intressant att följer Doder och grabbarna i fortsättningen.

.. .. ..







Nähe nu är det jag och Hannibal.





Kommentarer
Postat av: Magg

Sov du nåt inatt eller förföljde mannen i mask dig?

2008-01-21 @ 08:20:54
Postat av: Niklas Malmgren

Jo den är bra! Shooter då, för dig i shorts har jag ju inte sett..... :-)

Postat av: cake :)

Allt prat om Hannibal och cannibal gör ju att man blir sugen på lite kött!

2008-01-22 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback