Tack för en underbar vanlig dag!

Jag har varit lite bedrövad. Jag har tänkt att förra säsongen var en makalös saga som inte skulle kunna gå att upprepa. I första perioden kändes det också som att slutspelståget hade börjat tuffa iväg och där stod Täby som ett gäng gapande fågelholkar kvar på perrongen utan en tillstymmelse till ansats att vilja haka på.

Men...

Rickie Hyvärinen.
Rickie Hyvärinen.
Rickie Hyvärinen.
Rickie Hyvärinen.
Rickie Hyvärinen.

Om den karln skulle kunna kika förbi Göteborg och lära mig skjuta så skulle nog jag kunna dominera sönder vår serie. Det var det jävligaste vilken lyckosam period han hade ikväll.

Och nu ligger de där i slagläge. I like.

Över huvud taget en härlig dust att beskåda såhär på måndagskvisten.

.. .. ..

Cirkus Tito har packat ihop sitt tält och lär väl ge sig av till sina pålitliga landsmän. Har svårt att tänka mig att publiken (läs svenska folket) är helt nöjd med finalnumret men rättsväsendet har ändå sagt sitt. Personligen skulle jag uppskatta om vi slapp se bilder av Carolas läskiga anlete, Tito himself och hans hustru på nyhetsrullarna imorgon.

.. .. ..

Såg
detta lag i Gothia Cup och kladdade också ned ett par rader om dem på densammas hemsida då det begav sig. Kan inte nog understryka vilken sjuk talang han är, William Aspegren. I det närmaste spöklik!

.. .. ..


Annars började sista dagen innan terminsstart inget vidare. Smatter mot fönsterrutan varvat med ett hysteriskt huvudvärksframkallande grått ljus som letade sig in därigenom. Sedan kom den -

Solen.

Hängandes däruppe på den gudomligt blå himlen bringade den både en och två vårkänslor. Att polera lyan kliniskt ren gick som en enda gungande dans.


Vi går mot ljusare tider, gott folk.

I can feel it!



Jag lämnar ordet  till Sveriges kanske genom tiderna mest kända blondin,  Agnetha.


Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Men?

Städa hemma då solen lyser ute?

Konstig prioritering?

Då ska man ju ut och flirta med söta tjejer (killar för dig kanske).

Postat av: Baby-Malin

Hoppas på att du är tillbaka snart Grettalicous!

2008-01-22 @ 21:50:10
Postat av: C

Ramsin kan ju vara värd att nämna, eller?
Lite sent kanske och lite gamal men "Lucky number slevin" är grym!!

2008-01-23 @ 00:23:22
Postat av: Soffan

Partille-rävarna på söndag?

2008-01-26 @ 09:26:23
Postat av: !!!!

Ho Ho??????? En väldigt tyst vecka.....

2008-01-27 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback