Köpa en lott idag kanske

Idag knöt jag nävarna och höjde triumferande armarna till skyn. En tung sten trillade ner, det där gnagandet som suttit någonstans inombords försvann och min andning började fungera som vanligt igen.

Jag drog ju en rövare för ett tag sedan. Förlitade mig till Fru Fortuna, Gud i himlen och andra goa gubbar som kunde vara till hjälp. I efterhand var jag väl inte helt nöjd med min prestation.  

Förmodligen var det på det berömda håret men idag trillade poängen för översättningstentan in.




Thank God.


Kommentarer
Postat av: gääfet

jobbar du mycket nu eller... o tränar? dålig uppslutning på bloggen du! ;p



ses på ondsag!

puss

2008-06-03 @ 09:54:29
Postat av: Johanna

Jaa gäfet, lite mycke nu. plugga, jobba träna... men ja e snart på't igen.



tonight it is. Ses!

2008-06-04 @ 08:25:31
Postat av: Gäääfet

gött o hööööra :)

2008-06-04 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback