Let me think about it

Man kan lita på vår gamle grek, George. Även denna vår damp det ned ett löpprogram för perioden innan igångkickandet av den verkliga försäsongen. Tydligen cooper-test om tre veckor, which - of course - gives me creeps. MEN! Denna gång har jag givit mig fan på att inte hamna på nedre halvan. Firre finsmakare borde jag kunna hålla bakom mig. Att smaka av såser på sjömagasinet dagarna i ända kan bara inte vara en winner för flåset. Några till att bräcka. Bara att jobba.

För tro för Guds skull inte att man har en vilja av stål att luta sig tillbaka på.
 
Nädå s'att.. nu är de första kilometrarna tillryggalagda och det vore för jävla synd att säga att detta gjordes i ett hejdundrande tempo trots fantastisk draghjälp av Ida Corr, Fredde Le Grand, Linda Bengtzing, Usher samt gamle goe Benny Benassi. Någonstans måste man ändå börja va.

Nu borde snart serieindelningen vara klar. Personligen hoppas jag lite på att hamna i västra ettan. Mest för att jag tycker det är så hejdlöst festligt att åka buss mil efter mil. Eller inte. Nä, trots att jag bara spelat i södra ettan totalt ca en och en halv säsong känns det som att man ser samma ansikten hela jävla tiden. Omväxling förnöjer.

Surte till västra!

.. .. ..

Heading east.









Kommentarer
Postat av: Firre

haha, vi får väl se vem som kommer först, jag ska fasiken inte ge mig i första taget även om jag gotta i mig lite av varje....
Vill du ha matchen, ska du få den=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback