Olofström - Surte 11-4 (2-1, 7-0, 2-3)

Då är den stora frågan - Vad i all sin dar hände i period nummer två?

Nä Surte IS, i andra fick vi Linda Rosing att framstå som en nunna i jämförelse. Vi släppte fan allt. Och ett ungt och grymt suget Olofström med Louise Wickström i spetsen var inte sena med att hugga.

Det var ju inte så långt ifrån att hon blev mållös. 4+4. Rätt dåligt. Av hennes spelstil att döma har hon nog lirat en och annan match ute på gården med grabbarna.

Dagens smygare

Precis när det var dags att ge sig ut på uppvärmning kallade naturen på vår västkusttjej. Av respekt för sina lagkamrater tog hon upp jakten på en avskild toalett, vilket inte var det lättaste i den bunkerliknande sporthallen i Olofström. Hon hittade ett tomt omklädningsrum där hon var helt övertygad om att flicklaget, som just då lirade, höll till. Gôtt, tänkte hon på klockren göteborgska och låste in sig på dess toalett. Tre kilo lättare stövlade hon sedan ut och upptäckte att det inte alls var något flicklags omklädningsrum och att det definitivt inte var tomt längre. Olofström hade nämligen kommit tillbaka från sin uppvärmning. Hade betalat rätt bra för att se hennes min där och då.

.. .. ..

Innan 7/11 skall sista delen av derbyt ha spelats klart.

.. .. ..

På vägen hem fick vi höra att blåvitt skulle till Nivå. Det vara bara på med festblåsan och ge sig iväg och kändismingla. Kysste bl a Alexanderssons fötter. Eller inte.

Sedan hade Jonna efterfest - på sin
blogg.


Kommentarer
Postat av: jonna

haha ja en grym efterfest var det. Men du, jag och Carro vaknade med ont i armarna, vevar-armarna, något du känner av? vi vevade olidligt mycket, vevade nästan till alexandersson i nyllet.

Postat av: Johanna

Asså Jonna jag har ju vevat en hel del i mina dar... så nä, inga krämpor här inte. Haha.. jag nitade faktiskt en av dem, men det står jag för och skyller inte på mina mooves. Han tiggde om det.

2007-10-07 @ 23:07:55
Postat av: annie

jag kommer ifrån Olofström heheh =)

2007-10-19 @ 14:41:54
URL: http://lacatus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback