Whitney, Tara och Janet

Enligt mina kalkyler skulle det efter helgens bravader krävas minst tre Red Bull för att färdigställa det material som imorgon förväntas landa i Fröken universitetslektors näve. Nu visade det sig dock att dagens arbetsbörda inte var på långa vägar lika tung som jag hade befarat. Inte ska väl gudarna tro att jag då lägger om "kosten" därefter. Det rimmade alldeles för illa med mitt småländska ekonomiska sinne att lämna dem odruckna så sedan fick man sitta speedad -till ingen som helst jävla nytta.

.. .. ..

Helgen var något i hästväg. Mycket nöje, för att sammanfatta.


Mäktigast
Varbergsklacken. AIK:s dito såg patetisk ut i jämförelse med det böljande blå havet på motsatt kortsida.

Tråkigast
Att IKSU vann. Jag vet att det är inte hygglo att ta ifrån dem deras guld men jag tycker allt att det är roligare med lag som innehåller profiler. I och för sig gjorde någon ett tappert försök där i slutsekunderna. Har hört rykten om att belöning utlovats om någon prickat denne spexare i ljumsken tidigare under säsongen.

Bittrast
Sprang på en Balrogbrutta som på något sätt lurat till sig en IKSU-tisha. Medan jag framförde mitt medlidande uppenbarade sig ett gäng guldmedaljöser bakom henne och hon vände hon sig om och sa till dem:

-Kul att jag fick vara med.


Igenkänd
Jag har inte sedan jag nådde aktningsvärd ålder nyttjat stora arenors alla faciliteter. Inte undra på att jag gick loss men det kan hända att jag låg på gränsen när jag fick höra mellan andra och tredje perioden:

-Du, vi stänger här efter denna pausen bara så du vet.

Nä det var inte Zones monter jag besökte.


Största dissen
När vi som allra bäst höll på att värma inför kalaset (det var så stekhett att vi var tvungna att öppna upp portarna till festlokalen) kände jag och Pettson att det var läge att bjuda Hotell Globen på skönsång à la Sanna Nielsen. På med Empty Room och kräma på utav bara helvete. Vi gick ut hårt. Sedan ökade vi. Och ökade. Och ökade. Framme vid tonartsbytet skulle man nog kunna säga att stämbandens kapacitet var på väg att prövas till max. Då hände det. Någon slängde med full kraft igen dörren till vårt rum.

Där fick man för att man trodde att man var Whitney.

Give me a break
En av mina kompanjoner försökte sig på en Tara Reid. Eller var det kanske Janet Jackson? Hur som helst känns lite 2006 om du frågar mig. Samma tjej gav uttrycket "stupa på mållinjen" en helt ny innebörd.

.. .. ..


Merhaba Tyrkie.





Kött fifan.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack sjääääälv..

Postat av: Mägg

Var ÄR du??

2008-04-29 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback