Gåshud, all over...



Kommentarer
Postat av: anna

kan man få en översättning av the anthem? Den är pampig men hur går den?

2008-06-18 @ 17:09:52
Postat av: Jonte

Helt klart den mäktigaste nationalsången av alla länders. Kan bero på att man är uppväxt med den under Sovjets storhetstid i hockeyn. Men ikväll hoppas jag den får mynna ut i en svag vind och utbyttas mot den svenska...

Postat av: Johanna

Anna: Kolla wikipedia (enklast) där finns en engelsk översättning!



Jonte: Trots min relativt ringa ålder ser jag också röda krigare i full hockeymundering framför mig när jag hör the Anthem. Nu är vi stekheta i fotboll också! Beklagar, men Sverige var allt annat än bra ikväll.



2008-06-19 @ 01:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback