Go gubbe: M. Jäderlund

Höll på att vrida foten fullständigt ur led när jag övade simultanförmågan genom att skriva SMS och gå i trappor samtidigt på min praktikplats idag. Gissar att inte så många skulle tro mig om jag, efter den senaste tidens hets kom och sa att jag stukat foten.

Ikväll smäller det.

.. .. ..

Upptäckte en ny stjärna i Täbys läger igår, tränaren Magnus Jäderlund. (Tänk en mick på honom istället för vissa andras tugg.) Snacka om go jargong när han, tror det var inför sudden, slängde en känga med den berömda glimten i ögat till en back som gått bort sig fullständigt vid ett av pixbomålen:

-Joppe, skippa att markera bakom mål!

När han sedan gick igenom Pixbos eventuella straffskyttar med Ramsin höll jag på att sätta pizzan i halsen.

-...sen har de ju en zorrobög också. Men det vet du ju hur du hanterar.

Kommentarer
Postat av: :D

Fan vad jag skratta bägge gångerna :D Rolig han jäderlund

2007-04-13 @ 15:09:23
Postat av: Peter

Det var nog det bästa som fångats på mic under all den tid som innebandy visats på TV. Blir så trött när Chris går upp i falsett varje gång någon håller på å löjlar sig med zorrofinter.

2007-04-14 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback