Älvstranden-Surte 4-6 (3-0, 1-3, 0-3)

Då detta var generalrepetitionen inför matchen mot IBF Göteborg på torsdag, tyckte vi att det var bäst att låta Älvstranden gå upp till en 3-0-ledning inför andra perioden. Nu fick vi bekräftat att det definitivt inte är någon omöjlighet att vända ett sådant underläge på knappt två perioder.


-Malin Eriksson, jag har sagt det förr och jag säger det igen -Vilken stjärna! 4mål idag.
Avd. "Vila sig i form"  Tjejen hade inför dagens match inte tränat på två veckor.

-Sandra Svensson, hade så ont så att hon grät men spelade ändå. Då skall gudarna också vara jävligt medvetna om att hon inte tar till lipen i första taget.


-Vad gjorde Älvstrandens Sandra Svensson på läktaren?


En kik på den haltande 
tabellen får en inte att gråta.



Malin Pettersson snuddande nära blågult. Skoj.

.. .. ..

Är det inte komiskt att den lyckligaste kvällen för många göteborgare på mycket länge insköljs i regn?

.. .. ..

Finns många finurliga sätt att dra in deg till klubbkassan. Några vänner till mig blev på uppdrag av sin förening utskickade med diverse prylar för att locka folk till ett företags ettårsjubileum. Tanken var att de skulle dela ut flyers, godis samt, och denna är inte helt mainstream, kondomer som det stod "Våga komma" på. 

Någon som har haft kul på sin firmafest, ja.

.. .. ..

De senaste veckorna har det inte gått att ta miste på min ryska härkomst i morgonspegligen. Röda ögon, blå påsar under desamma och vit hudfärg. Och så kommer den slutliga dolkstöten - omställning till vintertid. Som om man inte redan var dödstrött.

Men detta är bra.

Kommentarer
Postat av: Bulan

Jag får väl skriva en kommentar då folk undrar varför jag slutat med det... Jag kanske helt enkelt haft ngt att säga lr kommentera, hehe ;)

Hörde att Älvstrandens Sandra Svensson tagit en "paus" ett tag iaf... Ah.

2007-10-29 @ 11:14:57
Postat av: Bulan

blev ju fel oxå... menar ju att jag INTE haft ngt att säga lr kommentera.. ah.

2007-10-29 @ 11:16:05
Postat av: Nicke Halmstad

Lustigt att Surte byggde nästan hela sitt spel runt en spelare Malin E och Älvstranden lyckades inte ta bort henne...

Dags för dig att kliva fram på torsdag och visa lite ryska bandykonster som vi såg på tv igårkväll.

Lycka till på torsdag..

2007-10-29 @ 11:25:21
Postat av: Jonna

Grettan periodsiffrorna stämmer inte, 0-4 va det i sista...mupp=)

Ja vi bygger verkligen ALLT runt Malin Eriksson. Verkligen. Hade vi gjort det hade hon väl inte vart bänkad från första perioden. Plus att hon inte spelade en sekund mot Warberg. Gör om Gör rätt!!

2007-10-29 @ 13:24:36
Postat av: Bert Karlsson

en fågel viskade i mitt öra att Älvstrandens Sandra Svensson varit ute o festat hela natten. verkade inte jättepepp att spela.
hon skrattade för övrigt ganska gott åt er (det måste ni hört bort till bänken?), när ni låg under med 3 mål.. hon tystnade rätt bra inför tredje kan jag säga.

bra jobbat surte!!

2007-10-29 @ 13:36:18
Postat av: Arvingarna

men alla vet ju hur s.svensson är... alla flygplan har inte landat. skratta bäst som skratta sist...

2007-10-29 @ 14:55:52
Postat av: sandra svensson

Roligt, att alla tycks veta allt! Sorry, men fågeln viskade tyvärr fel!

kul när ni säger att jag skrattade högt och sist när surte låg under, jag skrattade ingenting åt matchen den var bedrövlig tills malin kom in å visade va skåpet skulle stå och då kanske jag skrattade för att hon gör allt så lätt! och de va ju också synd att jag kom i slutet av 1a perioden och missade ledningsmålen!

2007-10-29 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback