Hard Rock

Jo men jag hinner slinka in och handla lite snask. Oj butiksägaren var ryss. Ja men varför inte stanna och tugga lite så att jag missar bussen och ytterligare 20 minuter av matchen? Typiskt mig.

.. .. ..

россия!

Det är fantastiskt när ens lag tar otippade skalper. Förundransvärt egentligen att man ska behöva bli förvånad när Ryssland gör bra ifrån sig fotbollssammanhang. Nu kommer vi.

.. .. ..

Tror det skall mycket till för att Warberg ska sno åt sig någon poäng på lördag. Surte is spetsing it up.

.. .. ..


En fågel kvittrade i mitt öra att det är storslagna festligheter på gång. 

Lagom tills höstdepressionerna brukar börja göra entré har den inplanerats. Som ett ljus i mörkret.

Det sägs att alla kommer vara där. Alla som är något vill säga. Tänk Troppan. Tänk Båstad. Tänk
Hard Rock 9/11.




Ungefär så här lär jag vara helgen i fråga:


 




För närmare information om biljetter, kontakta [email protected]




.. .. ..

Det är som sagt jävligt mycket just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback