Varma blickar

Jaha. Då har man gått och kärat ner sig. Joakim heter han. Kvällen var ljuvligt ljummen när jag trillade dit. Vilken jävla man! Och tänka sig att han spelade just min absoluta favorit under den magiska fredagskvällen.

Efter att ha pumpat sönder house-dängor så det stått härliga till hela sommaren kan jag nu längta hem bara för att få fler moments med KENT. Tillåt mig att lista mina 10 favoritas.

1. Utan dina andetag
2. Socker
3. Mannen med den vita hatten
4. 747
5. Kräm
6. Kevlarsjäl
7. Avtryck
8. Saker man ser
9. Kärleken väntar
10. Elite


Thåström gjorde ju även han ett appearance. Lurig karl det där, det må jag säga. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det han gör eller inte.

.. .. ..

Äldre människor kan vara helt enormt charmiga om ni frågar mig. Hade ett sällskap hos mig på Haket som förmodligen inte var långt ifrån tresiffrig ålder och det var till att assistera långt utöver den vanliga service vi tillhandahåller. Suck och stön, varför var de tvungna att komma hit, tänkte jag för mig själv då jag fick utföra en massa extra arbete. Tills en av damerna rev av en sådär härlig kommentar som nästan bara äldre lyckas med.

-Det är någon på spårvagnen som ger dig varma blickar.

Låter inte det otroligt mycket trevligare än att säga "öh döh, han kollar in dig" eller liknande, som är betydligt vanligare idag?

Varma blickar
. Use it.

.. .. ..

På tal om värme. Jag har tydligen flyttat till Amazonas men jag minns det inte, skogen är nerhuggen och allt ser ut precis som i Göteborg. Och alla mina vänner har flyttat med. Det är varmt här nere men vi har det bra.

.. .. ..

Veckans kött
Menyn på haket är konstant bortsett från något som kallas Veckans kött/fisk/pasta. I min värld kan dock kött vara så mycket mer än en bit kadaver. Mitt alldeles egna kött för veckan är helt klart Joakim Berg.

.. .. ..

Ingenting, först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting.
Ingenting ja ingen ingen ingen ingen...
 
Den Jocke, nådde inte ända in på topp 10 men däremot är det lite så det har känts när man tagit sig den där kvarten morgonsurf på den vanliga rutten nu i sommar. Inaktiva sajter och bloggar, den ena tråkigare än den andra. Men nu rullar det igång. In i hall, Båstad Outdoor Open alldeles runt hörnet och därefter späckat med träningsmatcher borde få igång flowet.


Nu kör vi.


Kommentarer
Postat av: Emil

har du inte glömt celsius? grym låt...

2008-08-03 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback