Hello there, Täby.

Idag berättade comerade Eliasson, som för övrigt har gått och blivit lite utav spindeln i Båstadnätet, vilka vi skulle dela pad med under stekarturneringen. Förra året var det ju hela domarkollegiet men enligt en initierad källa var de lite lätt trötta på Gestapo-Tomas som styr sin villa med järnhand och har noll tolerans mot i princip allt. Vi tycker dock han har en viss charm och förlänger så att säga avtalet.

Tydligen skall vi slafa med Stockholmers next door. Inte vilka Stockholmers som helst utan Täby. Och inte vilket Täby som helst, utan Täby Angels.

Om vi säger så här: Vi var där förra året och har pinkat in vårt revir ganska kraftigt. Vi bör ses som ärkehönsen i hönsgården, Pink Ladies på Rydell High. The Alpha Dogs.

Nädå. Låt oss ha det så himmelens festligt och hjärtligt.

.. .. ..

Smuts av Katarina Wennstam. Där sätts fingret på en mycket vanlig tvetydighet gällande kvinnosyn som jag länge förundrats, varit upprörd och jävligt irriterad över. Ordnade ett 2-3mm djupt jack i vänstra tassens pekfinger på jobbet idag när jag hade ett helvete med att sluta tänka på den. Aoutj. Berörande, samt muchos muchos spännande. Lär få svårt att hålla de delvis sargade tassarna borta från den ikväll, som så sakteliga börjar närma sig mot inatt.

.. .. ..

Börjar bli rätt trött på Virre nu. Nu ska hon ta i saker som sedan mitt bästa svenska band, Kent, ska stoppa i sig. Och jag, jag såg Anders idag igen. Hello there, Andy.

.. .. ..

-TV:n, det är en riktig vän det.
-För att inte tala om sängen. Go gubbe alltså. Förut gillade jag trekant men nu har jag blivit monogam. Sängen och jag.

Normal. Normal. Normal. How do you do?

.. .. ..

8


Kommentarer
Postat av: firre

haha, du e bara avundsjuk...;) jag sa ju bara till för att du skulle kunna boka bord hos oss i tid...hehe...men anders e bra han me, stamis ju!!!

2008-07-22 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback