Tydligen inte välkomna

Tog mina sista stapplande steg på åttan ikväll när en hel hord Utmanare uppenbarade sig framför mig.  Alltid charmant att se de där gamla braxarna. De skulle just ge sig iväg på intervaller à la Jidevik, minns dem som igår. Hann ändå med att säga hej och få lite schlager-feeling över ett visst möte, det med Ullrique. Kände mig som Perelli när hon gratulerade Ani Lorak efter semifinalen och sa så där ödmjukt "You were great", när jag hälsade via luftkyss times two. Det där Ullrique, det var bara ett spel. Snart är det dags för mig att ge dig ett gäng skjutsar ut mot ribbstolarna. Nita dig, du vet så där som jag brukar göra.

Sani Klinga såg ut att vara först på varje övning. Hon blir nog att se upp för i vinter.

Det verkar  inte som att det blir något Båstad för oss i år. Tydligen ser hellre arrangörerna FBC Engelholm, Hjärnarp IBK och nydegraderade Warbergs IC in action. Om ni bara visste vad ni nu går miste om. Men vi tänker inte hänga läpp för detta. Nänä. Vi ska nog kunna skoja till det på annat sätt. Ha!

Sällskapade med Hagg hela varvet runt. Ja precis, alldeles riktigt, slöröven hängde på kenyanen och det gick kanoners. Vi hann med en up-date i våra respektive småbittra liv innan hon kom på att hon hade en biljett liggandes och drällandes till ett event en bit söderut om några veckor. Imorgon skall saken allvarligt och noga övervägas.

Imorgon är det så återigen dags för ett appearance i Järnvägens FF. Låt oss hoppas att coach Svenne insett att mina skills inte gör sig bäst på backposition.




Jonna Lik, sluta stampa ris och kom hem NU!


Kommentarer
Postat av: Magg

Vilken tid, vilken plats? (Järnvägen alltså...)

2008-05-27 @ 08:37:07
Postat av: Johanna

21.00 Heden. Så du missar BÅDE Gossip Girl OCH Desperare Housewives. Men vad gör man inte för lite korpen? :)

2008-05-27 @ 08:52:01
Postat av: Magg

Hehe...får se om jag klarar detta bittra avbräck...

2008-05-27 @ 13:53:46
Postat av: üll

Jag väntar på dig Gratjova, you´ll see, you will all see...

2008-05-28 @ 14:04:48
Postat av: jonna

hehe.jag trivs med att trampa ris, mkt benmuskler du vet. just nu ar det dock paraplydrink och sol :) ses om tva veckor

2008-05-28 @ 14:14:43
Postat av: sani

passa er för mig surtungar:P

2008-07-02 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback