Let the bass kick

Höll på att få fullständig krupp igår. Hade bokat tvättetid och gjorde således ett djupdyk ner i tvättkorgen. Där fann jag att min nyligen inköpte knallrosa sport-BH och vårt vita matchställ hade hittat varandra lite väl bra i deras båda inte alltför knastertorra tillstånd. Vilka hemmafruskills skulle det signalera om jag sprang omkring med en matchtröja med rosa inslag? Skulle jag någonsin kunna snärja en karl med sådan solkighet?

Gudskelov fösvann deras kärlek i tvätten. Puh.

Den arvidssonska räven lurade i mig en mängd onyttigheter under gårdagskävllen som spenderades i en härlig Pixbo-Challengers-Surte-symbios. Det framkom också att det äntligen har blivit klart med vårt nya tillskott i Surtefamiljen. Idag mot Marstrand drar hon för första gången på sig Surtetröjan - Sara Simonsson. VARMT VÄLKOMMEN! (allt annat än 30 points denna säsong får ses som ett misslyckande men känn ingen press..)

.. .. ..

Jasså det var bara ett gäng ohängda Bohus-kids som roat sig med att elda vår flagga. Jag som var helt bombsäker på att IBF Göteborg hade gått ett gäng steg för långt.

.. .. ..

Det bästa med att vara mig idag är att jag ska ha en heldag (och -natt ?) med ett förbannat gott gäng.



Peace and loooove...

Kommentarer
Postat av: simon

2008-09-14 @ 02:43:38
Postat av: karin

klockren kommentar simon!

Postat av: simon

tack cake om ni ser klockslaget så förstår ni nog varför det blev som det blev;)haha!

Johanna vilket gäng, löjligt bra detta kommer bli=)

2008-09-14 @ 23:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback