hpd

Kul att komma hem och se att Roma ligger under med 7-1. SJU-ETT. Var det fotboll de spelade eller?

Ramsin årets rookie ja. Måste vara håret.

Ryktas om att Pixbo kommer med decimerat manskap till vår sammandrabbning på fredag. Himla synd. 2 x 15min. Allt kan hända. Jag ska göra allt som står i min makt för att gå in och agera extrem spelförstörare. Det är lite av min grej kan man säga. Se upp för den slaviska ångvälten.

Imorgon är det dags för första Partilleträningen sedan den dystra serieavlsutningen. Skall bli gott att se de gamla nyllena igen. Long time no see.


Nä, det blir inte bättre än såhär. Schleten.


Kommentarer
Postat av: Zicko

Har vi ett decimerat lag?? Det låter ju underbart, mera speltid för oss som prioriterar viktiga matcher ;-). Ses i sarghörnet Grettan!

Postat av: Grettan

Ja, ni bör nog plocka fram lite mer vilja än vad ni visade i slutspelet om ni ska ha någon chans mot oss! Gäller ju framför allt dig då, Zicko, som knappt kämpade nåt i sista matchen.
Och du, tänk nu på att försöka hålla ihop benen, trots att det är fredagkväll, annars åker du på en tunnel! ;)
No mercy.

2007-04-11 @ 14:06:38
Postat av: Zicko

Skulle du lyckas med en tunnel...ja, plötsligt händer det, men inte på fredag!

2007-04-12 @ 08:00:10
Postat av: Simon

Grettan fan vad bra du skriver, as kul att läsa ju=)
Du VI lär ses på fre, då man spelar back tydligen!!Haha,kommer bli en TUFF match..*s*
Ha det gött

2007-04-12 @ 15:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback