Slut på semestern

Inatt kryllar Göteborg av män i kjol. Deras mannar blev upp-piskade av BK Röva. Kan ju inte ha känts bra.

.. .. ..

Sanna Kallur plockade fram lipsillen hos mig igår igen. Skit. Har funderat på hur syrran Jenny känner sig. Identiska gener och ändå ganska långt ifrån Sanna. Har Jenny mer glidarfasoner för sig? "Sanna och Jenny", som om jag känner dem.

Linus Törnblad kommer med lite distans till det hela kunna åka hem och säga "Jo men jag var ju snyggast i alla fall". Holm får briljera i På Spåret istället. Kan det vara så att hans tid är förbi? Rätt trött på honom. Torr och Tråkig AB.

Robert Kronberg kom i våras och slog sig ned bredvid mig och en kompis under vår fredagsfika nere på Condecco. På nära håll kunde bekräftas; killen har damp, enerverande tics och kan inte prata rent. Skulle vid ett senare tillfälle stila för några andra genom att berätta att vi hade suttit så jävla nära en "kändis". Hon svarade med att hon hade dejtat honom.
Anso berättade lite urförligare om detta för några dagar sedan. Jag vill ju ogärna lämna ut någon men hon har få spärrar i sitt bloggande så jag överlåter det åt henne. Hur som haver. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. och jag varken kunde eller ville överglänsa.

.. .. ..

Hade brodern d.ä. över på en lunchbjudning. Fick veta att det med allra största sannolikhet är IFK Kungälvs tur denna säsongen i bandyns söderetta. (Med reservation för namnbyte på serien. Det är ju lite inne nu... )

.. .. ..

Hade ett missat samtal från coach. Tänkte att det antagligen var något viktigt. Något som rörde det stundande träningslägret.

-Men tjäna!
-Hallå du.. du hade ringt?
-ah.. vet du vem som är min favorithockeyspelare genom tiderna?
-Krutov?
-Fetisov.
-Ok.

I övrigt sades inget av vikt.



På söndag avlsutas Surtes helgturné i Jönköping med två matcher. Den första lite mer B-betonade vid 11.00 i Öxnehaga Sporthall och så den stora genomköraren mot Husqvarna kl. 16.00 i Huskvarna Sporthall. Så alla som har fått uppgifter om att matchstarten är 15.00, ändra i kalendrarna. Eller va fan, kom vid 15 ändå och ta del av vår uppvärmning. The more Surte the better.

Hagel och Larsson har nu i tur och ordning, på väldigt kort tid gått in för att märka mig. Jag som annars antagligen täcker minst antal skott i hela seriesystemet ser numera ut som offer för grov hustrumisshandel. Kottkottsäsongen är över, så det är inte så att de har något att vinna på detta heller. Säger bara -kamma er.

.. .. ..

Totally exhausted efter första skoldagen som helt förpassar mig in i vardagslunken igen. Vi tar min favvo-godnattvisa just nu på det, Thåström - Fan fan fan

Kommentarer
Postat av: Trista nyheter

Vet du? Läste just att campingens beläggning denna sommar var den sämsta sedan starten (nån gång på 90-talet). Vad säger vi om det?

Postat av: Johanna

Att det är dags för dig, Karin, att avancera i Delsjö Campings hierarki. Låt oss (let's) visa dem nästa år. För övrigt kommer snart ett intressant mail landa i din in-box alldeles snart.

2007-08-31 @ 13:20:45
Postat av: anso

vet inte om jag ska skratta eller gråta...jag inga spärrar?? Dagens sanning my friend, men jag kommer starkt ihåg att du en gång skrivit om tampongstorlekar och mens i din blogg....vågskålen väger nog ganska jämt, haha

2007-09-02 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback