Surte-Vänersborg 4-2

Målen: Gäfvert 2, Malin E 1, Anso 1.

Hur mycket man än snackar om att resultat inte har någon betydelse så var det hiskeligt skönt att få känna segerns sötma ikväll. Sedan finns det givetvis en och annan detalj att jobba vidare med.

Linan M.Eriksson - S.Gäfvert - J.Gratjova stod för tre av målen. Än en gång fick jag enbart sköta grovjobbet och lät de andra flickorna fylla ut målprotokollet. Någon sa att jag såg väldigt målkåt ut när Vänersborg ryckte sin målvakt i slutminutrarna. Förstår inte vart vederbörande fick det ifrån. Det är inte så att jag inte trivs i denna roll.

Otroligt bra nyförvärv Surte IS har gjort i Veronica Svensson. Frånsett att hon är en klippa i kassen sköter hon bilförandet från Göteborgs sydliga regioner på ett helt fantastiskt sätt. Man kan säga att vi har strukit ett streck över incidenterna från fjolårssäsongens möten mellan Partille och Husqvarna. Man är ju inte en långsint själ.

.. .. ..

Då är frågan om man ska hålla sig vaken till damernas kval i slägga. 
 


Kommentarer
Postat av: orginal anso

vem använder mitt alias??????

2007-08-28 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback