Silence! I'll kill you!

Ordentligt med sömn är en av förutsättningarna för att friskna till har jag hört. Igår förstörde The Former So God Damn Lucky Couple alla sådana planer. Ända in på midnattskröken var det ett hiskeligt levande i en av grannlägenheterna. Det var tydligen inte så kärleksfulla tongångar där längre. Den bittra singeln inom mig smålog till en början men det gick inte många minuter förrän den så härliga skadeglädjen förbyttes mot irritation. Hade jag bara orkat ta mig ur sängen hade jag trampat över och gormat "Silence! I'll kill you". In their faces.

 Prognoserna för medverkan i Ölandsbataljen på lördag ser väl inte helt lysande ut.

.. .. ..

Tänkte att det snart borde vara dags för slutspel. Men det är ta mig fan mer än tre månader kvar av serielunken. Det förstås, vi har ruskigt upphetsande tillställningar som EC och LC (med reservation för icke officiella förkortningar) på vägen.

.. .. ..


Dagens prestation är utan tvekan att jag pangade in svaret på vilken tysk melodi som vann ESC (Eurovision Song Contest, för dem som inte förstod) 1982 under kvällens parti av Familje-geni.

Ein bisschen Frieden

Så nöjd.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Ryck upp dej nu grettan, man kan inte vara sjuk en vecka, klart du ska med till öland, sluta mesa...=)

Postat av: Johanna

MAN kanske inte kan det, men JAG är ju lite utöver det vanliga.. inte så bra i detta sammanhang. :)

Klart jag ska me till Öland, vem vill missa da island in a da sun så här års!?! Däremot är det ytterst tveksamt om det kommer svischa omkring någon 68 på färjehallens matta.

Qui vivra verra.

2007-12-19 @ 12:53:22
Postat av: England

Det var 1983 som den låten vann!
1982 vann inte Tyskland den stora festivalen utan det var England!

2007-12-19 @ 14:29:40
Postat av: vem har rätt?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Eurovisionsschlagerfestivalen#Eurovisionsschlagerfestivalen_genom_.C3.A5ren

2007-12-19 @ 15:12:13
Postat av: Pich

hahaha, "Silence I'll kill you" Kvalité!!

2007-12-20 @ 22:10:33
Postat av: Koppen

Grym låt. Hade du missat den så hade jag blivit besviken på dig.

2007-12-21 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback