Girls night out

Händer alltid (1)
15.00
Jag ska gå på afterwork idag. Jag känner inte för att gå ut. Vad får man ut av det egentligen?

16.00
Man behöver kanske inte stänga alla dörrar. Men nä, jag kommer nog inte gå ut.

17.00
Klädvalet. Piffar väl för utgång ut ifall att. Jättejobbigt att känna sig halvdassig OM man mot all förmodan skulle ändra sig och gå ut.

18.00
Första rundan. Vad trevligt det är att bara sitta ner och snacka skit. Det är så dräggigt på krogen, nä jag åker hem vid elva. Antagligen.

... flertalet rundor senare...

Johanna: Vart ska vi? Ska du inte med? Men kom igen då!

Händer alltid (2)
Nä, jag ska åka buss hem ikväll. Så onödigt att ta taxi. Ren lathet. Finns mycket roligare saker att lägga pengarna på.

04.00
Jag har ont i fötterna. Det är kallt. Jag är trött. Bussen går om 18min ååh vad jobbigt. Taxibilar överallt. Ja vafan.




Tack
för en trevlig afton/natt!

Extra plus till
Karin, Dalen, Parling.


Kommentarer
Postat av: karin

så lysande va:)

2007-02-10 @ 12:55:55
Postat av: Carro

Så de blev ugång iaf? haha..ja du e kul..men varför inte?? hade du nått annat på schemat?nä..hoppas ni hade skoj, men de verkar ju så!=)

2007-02-12 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback