Partille - Fröjered 3-4

Vi var piskade att vinna och vi spelade stundtals riktigt bra. Lik förbannat var det Tidaholmstöserna som drog det längsta strået i målprotokollet. Ibland undrar man om det inte finns någon gudomlig makt som vill oss illa.

Funderar på om deras målvakt alltid är så bra eller om hon hade fru fortuna med sig igår för jisses vilka räddningar hon gjorde. Jag hyllar sällan målvakter men hon förtjänar faktiskt beröm. Sen ska man väl inte säga att det var hennes förtjänst att de vann, men helt klart var hon en starkt bidragande orsak.

Nu luktar det degradering lång väg. Jag vill inte spela i division 2! Bara tanken att vårt lag ska spela i den bröserien, nä det går bara inte. 5 matcher kvar och 15 möjliga poäng. Fixar vi alla dem finns det nog ändå en chans men det ser jävligt mörkt ut (på Kameruns avbytarbänk).

Husqvarna IK borta nästa helg blir nästan som att spela på hemmaplan för mig. Finns en del som kan trigga igång mig i det laget... Kan inte sätta fingret på vad det är med dem men det är något som alltid har stört mig. Någon slags obefogad kaxig attityd. Usch och fy. I deras ledarstab finns emellertid en person som en gång gjorde mig konkret och gruvligt besviken. Grusade hela min karriär.. haha.. nädå. Det är i stort sett glömt nu. Stryk ska dom i alla fall ha.

Några ljuspunkter:
- Min häl har återhämtat sig.
- Daggs var tillbaka.
- Vi spelade som sagt ändå bra och jag tvivlar på att publiken blev jätteuttråkad.
- Finns nu absolut ingen risk för storhetsvansinne i vårt lag.

Kommentarer
Postat av: Sellan

Hallå Grettan! Nu har jag hittat till din blogg. Kul! Oerhört orättvist resultat i lördags. Matchen alltså..Vad kvällen resulterade i vet jag inte ;)

Jag är i alla fall helt säker på att ni grejar detta. Partille hör inte hemma i div 2!!!

2007-01-22 @ 12:47:35
Postat av: Anonym

I agree. Kul o va tillbax i plastlirarnas rike men otroligt surt samtidigt...
Kul för dig med Lyon!!

2007-01-22 @ 17:55:20
Postat av: sani

:(

2007-01-22 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback