Willig

Det var länge sedan ett intressant namn passerade mitt universum. Idag på jobbet hände det igen.

Walter Willig

Härligt.

.. .. ..

Kan bli ett otroligt starkt startfält på småmålsliret imorgonkväll på den fantastiskt chantila anläggningen i Gråbo. Eventuell laguppdelning: Surte/Pixbo, Partille, 0302.  Vi vet ju vilket gäng som plockade hem bucklan sist.

.. .. ..


25/7. I like. And so does my wallet.

Grattis bror på 23-årsdagen. Tänk så åren går.

Upp och hoppa ligg inte och dra dig,
när du blir gammal vill ingen ha dig.

Kommentarer
Postat av: Hagel

Här kommer årets namnbidrag från Gothia Cup:
- Skolvärdarna Abel och Robel jobbade duktigt tillsammans.
- Syskonen Armin och Armina Cuk gjorde även dom ett bra jobb.
- Sara Bacill klarade sig undan div sjukdomar
- Och sist men inte minst, Sara Bahra var med även i år.
Telefonkonversationen gick till så här:
-Vad heter du?
-Sara Bahra
-Och mer än Sara?
-Sara Bahra
-Men Du heter väl inte bara Sara??
-Nä jag heter Sara Bahra..
Que???
Ledsen att jag bangar småmålen ikväll måste ta mig ur en seg förkylning och det är ju synd att sätta båstadformen på spel...:-)

2007-07-25 @ 16:25:54
Postat av: anso

Varför har man inte fått en ibjudan till småmålsturneringen? eller måste man anmäla sig i förväg, går blanketten att ladda ner från din sida? How rude säger stephanie tanner

2007-07-25 @ 21:48:10
Postat av: Niklasjenny

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback