~Stockholm i mitt hjärta~

Sedan när är Allsång på skansen Wahlgren-family-show? Den familjen ger jag inte mycket för alltså. Framför allt inte hippmamman. På tok för mycket TV-tid till dem.



Freebandy
-Den här nya sporten som utvecklats av innebandyn, den med klubbor som har stora runda hål i bladen vad handlar den om egentligen?
-Tror det kallas freebandy. Det är väl spexigt?
-
Det är som det där amerikanska jippot., vad heter det nu då..dom springer runt med små håvar, och tacklas som i amerikansk fotboll..
-Lacrosse?
-Jaa! Hemskt! Freebandyn svärtar ner det lilla men naggande goda rykte som innebandyn skapat sig!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe,,de va väl jättebra igår eller?=) Hur käckt som helst med Wahlgren-family=) sköt om dej!

Postat av: Koppen

Allsången är det finaste vi har på SVT. Tänk att få stå och sjunga med sin son på Skansens stora scen. Nu ber du fam Wahlgren om ursäkt. Deras show var ju helt strålande.
Ha en trevlig sommar.

2007-06-28 @ 09:02:14
Postat av: Johanna

Den dagen jag får en son kanske jag kommer förstå storheten i det. Nu känns det mest som att hon gled på sonens framgångar. För övrigt är han ett klart framtidslöfte. Kommer ändå aldrig kunna säga något positivt om Pernilla Wahlgren.
Detsamma!

2007-06-28 @ 10:40:31
Postat av: Fröken Agda

Vi 95 åringar trivs att sitta hemma i soffan å skåda Pernilla, hon va som mig när ja va liten.
En riktig pinuppa..

2007-06-28 @ 15:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback