Den till åren gångna...

Bevis på att jag börjar bli gammal 1
Vaknade härom morgonen av en djävulsk smärta bakom bakersta tanden.
När jag sedan träffade några vänner och berättade för dem att jag hade fått världens sjukaste förkylningsblåsa så ville de beskåda denna.
-Johanna det där är ingen blåsa, det är en visdomstand.

Bevis på att jag börjar gammal 2
Efter degraderingen till div.2 har undertecknad blivit kontaktad av ett antal klubbar. En av dessa motiverade sitt intresse enligt följande:
-Vi har så ungt och talangfullt lag, vi behöver lite mera rutin. (syftning på mig då bl.a.)

För övrigt florerar rykten så det står härliga till i den pågående Silly Season. Inom kort kan ett axplock av vad jag snappat upp komma att publiceras. Stay tuned.

.. .. ..

Vad var det jag sa om The Ark? Har för mig att jag talade i termer som utskåpning och jordskredsseger. Det är inte annat än att man slår sig lite för bröstet nu.









Kommentarer
Postat av: Maggie

hmmm....kärring! :) Snart kommer rynkorna och ledbesvären... ;)

2007-03-12 @ 08:45:24
Postat av: Emma

Det är tur att vi är ngr iaf!! o inte bara fjortisar.. du har ju blivit rutinerad på senare dar! kramar

Postat av: Foundhiddenpalms

Excellent site!

2008-01-07 @ 20:35:15
URL: http://foundhiddenpalms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback