No friend of Gods

Var frisk som en nötkärna större delen av säsongen. Nu har jag haft både influensa och magsjuka inom loppet av en vecka. Gud kan inte ha ett särskilt gott öga till mig för tillfället. Hade det varit på den gamla goa Wrigstad-tiden så hade coach Holmberg sagt:

-Det är lika bra att vi avlivar dig.

Det svider lite extra att ligga hemma och lipa när jag vet att halva laget i detta nu sitter ner på Ferdinand och afterwork:ar. De är dock för gulliga, har fått SMS och klyft-MMS så det står härliga till. Känns nästan som att jag är på plats.

.. .. ..

Innebandysändning på 24:an igår med duon Lundberg-Lersbryggen som pausfåglar. Zappade efteråt över till "Hos Jihde" och kom att tänka på hans och Wikegårds show under fjolårets OS-hockey. Snacka om att lira i olika divisioner.

Kommentarer
Postat av: Hanna

"-Det är lika bra att vi avlivar dig."

Haha! Den hade jag nästan glömt...

2007-03-16 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback