Årets p-bot?

Min nationalitetskombination var inte mycket att stoltsera med ute i nattens vimmel. Att Sverige inte skulle ha en suck mot Spanien var väl hyfsat väntat men torsk mot ett gäng judar, det har jag ganska svårt att acceptera. Fan.

.. .. ..

Denna söndag var på förhand dömd att lättvindigt passera som vilken dag som helst. Men då förstår ni kom några som tycker att innebandy är en ganska kul sport och gladeligen lägger majoriteten av den vakna lediga tiden på att beskåda, döma, spela och analysera plastboll på den käcka idén att fylla en bil och styra den ner till Varberg och Sparbankshallen.

Väl framme var det till att ställa sig i för att komma in. Över 1600 personer skulle klämmas in och det vore synd att säga att insläppet hade ett överjävligt flow. Sedan sved det långt in i själen, att jag som den celebra person jag är, snällt fick ställa mig i kön som alla andra. 

Sittandes på kortsidan (det är därifrån man ser bäst sägs det..) kunde konstateras att WIC:s arrangemang, publik och allmänna inramning var ganska många hästlängder bättre än västkustkonkurrentens. 

Ok, vi säger det en gång till - Galet vad Warberg är bra! Bäst av dem alla Emanuelsson.

.. .. ..

Surte - Ingelstad slutade 3-3. Inte mycket att orda om.

Hörde en del kommentarer från Ingelstadbåset som jag tror var försök till fyndigheter. Skämdes för några ögonblick över att vara av samma härkomst som dem, Småland.  Det gick över. Vrigstad och Ingelstad är inte samma sak.

.. .. ..

Låt oss glädjas över att Östra SK, Partille IB (dam och herr) och IFK Kungälv plockade hem samtliga möjliga pinnar den gångna helgen.

.. .. ..

Gratulationer tillönskas en av de bästa
coacher jag haft.

.. .. ..

Visst är det väl underbart med folk som har självdistans?






.. .. ..


Ibland bara händer det. Mitt i vardagen dyker det upp små lustigheter som får en att fnissa till.

 Ja, det är lite suddigt men det var en ganska suddig kväll, ok?









Jag vet inte Lotta, men med den bilen hade jag nog iakttagit lite mer noggrannhet vid parkering.

.. .. ..




Buenos noches!


Kommentarer
Postat av: Bulan

Har du mkt plugg nu eller?
Dåligt med uppdateringar här... hehe

2007-11-21 @ 12:12:41
Postat av: Pich

Lotta är ett kex, då kan man parkera hur man vill ;)

2007-11-21 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback