Den ljuvliga ledigheten närmar sig sitt slut.

Många undrar kanske vart i hela fridens namn matchrapporten från i torsdags har tagit vägen. Jag har faktiskt inga kommentarer what so ever. Fantastiskt tråkig tillställning som slutade 4-1.

Låt oss nu hoppas att det blir mer roande i Halmstad imorgon.

.. .. ..

Någon hade spekulerat i vad jag egentligen menar med "Rock on" och undrade om det fanns kopplingar till Rocco N. Jag kände omedelbart behovet att gå ut och dementera.


.. .. ..


Regler är allt som oftast till för att följas. Båstad Outdoor Open är på många sätt ett undantag. Det kanske dock hade varit käckt att inte ta med icke spelklara lirare till en turnering där SIBF:s regler skall gälla. Min gissning är att de flesta drabbade hade varit precis lika glada om de hade sluppit spela matcherna där nere. Känns hur som helst otroligt märkligt att ett sådant evenemang ska ha så sjuk inverkan på säsongen.

Minns att ett av Partilles nyförvärv inte fick tillåtelse av sportchefen att vara med förra året eftersom hennes övergång inte var klar. Nu var det väl kanske inte just regelbrottet i sig som det trycktes mest på utan att hon skulle ha stått helt utan försäkring vid eventuell skada.

Verkar som att Surte lyckades hålla koll på att alla formaliteter var klara i alla fall. Ordning och reda.

.. .. ..

Igår lyckades en kille med bedriften att få min biologiska klocka att ticka igång som aldrig förr. Det kändes verkligen helt rätt när vi gick hand i hand genom Kungälv. Hans glittrande blå ögon är bland de vackraste jag någonsin sett. Vilken underbar människa han är, min brorson Alexander, 2 år. Tror att han kommer vara rätt het på marknanden inom några år.

.. .. ..





Nähe om man skulle ta och passa på att intensivnjuta av de sista lovdagarna?


Kommentarer
Postat av: Bulan

Håller med dig Grettan. Ingen kommentar. hihi ;)
(fast ändå en kommentar liksom)

2007-11-05 @ 12:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback