Och så tar vi en dipp igen

Surte IS B - IBF Göteborg B   4-5 (3-0, 1-0, 0-5)

Det var länge sedan jag upplevde en utskällning som den coach brände av idag efter slutsignalen. Helt berättigad.

Det är klart att det var lite annorlunda stämning före match efter det föregående mötet. Men matchen kom igång och vi hade dem. I 40min. Jag var faktiskt lite förvånad över deras blekhet. Men tydligen är det vår melodi i nuläget att svärta ned en period med slampfasoner.

Förhoppningarna är att helgens ledighet kan bryta denna värdelösa trend.


För att då undvika att genomgående vara en, ursäkta ordvalet, bitterballe. Match är alltid roligare än träning och känn på denna statistiken:

2-0 Maria Hagelqvist ass. Johanna Gratjova
3-0 Maria Hagelqvist ass. Johanna Gratjova
4-0 Maria Hagelqvist ass. Johanna Gratjova

.. .. ..

Hyfsad pyts av Helsingborgs zorrob*g.

.. .. ..


-Gå in med kroppen i situationen nu för helvete Grettan!

ajemen


Kommentarer
Postat av: Vonka, bonka, bäver(=

stämmer helt...men jag kan inte undgå att jag tycker verkligen att du va på topp idag, grymma å spelskickliga passningar..Het e ordet(=
Utskällningen behövde vi nog, tro att alla vaknade till lite!!Lovar att nästa match ha jag iaf sytt igen mina håll(=

2007-10-09 @ 00:06:05
Postat av: Bulan

Klockren bild Grettan! In me kropp! hehe ;)

2007-10-09 @ 11:01:36
Postat av: Limmet Lundin

Hola! Skulle behöva din e-mailadress om det är ok!? Vi har en bloggkamp på g. mvh

2007-10-10 @ 15:54:48
Postat av: Johanna

det var det värsta.. well, shoot. [email protected]

2007-10-10 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback