Tillåt mig att blogga!

Glada nyheter / Smaskiga skvaller kan vara bland det roligaste jag vet. Fick precis ett. Eller två-i-ett typ. Muchos, muchos glädjande!

Malin Eriksson är så förbannat tråkig, talanglös och dålig när det gäller. Göteborg vann sin första match i distriktslags-SM. Malin gjorde inte ett mål. Inte två. Nä, det lilla flickebarnet gjorde alla tre. Surte Superstar.

Håller tummarna för småflicksen däruppe. Låt för Guds skull inte Smålandslaget vinna. Jag hatar Smålandslaget!


.. .. ..

Bihålorna värker. Halsen är rosslig. Men det är nog glömt om ett par timmar skulle jag tro.



Lovely day. Lovely.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad finns det för själ att hata smålandslaget? Jag vet en anledning som gäller för mig - jag kom aldrig med!! haha

2008-04-11 @ 18:57:26
Postat av: Lisa

inser stavfelet...

2008-04-11 @ 18:58:52
Postat av: Gääfet & Pettson

Men Malin Eriksson är grym på skidor ;)

2008-04-12 @ 15:58:34
Postat av: Johanna

Lisa, du är inne på helt rätt spår. :) Men jag är inte sååå bitter ändå.

Ah, Malin hade nog kunnat ge Anja en match.

2008-04-12 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback