Who's this nigga?



Ja, det var lite det jag frågade mig när jag och mina team-comerades förärade HC med ett besök i torsdags kväll.

Plötsligt var där två mörka män på scen som jag aldrig tidigare hade sett.  Jag tänkte what-the-häck - det är ändå live-uppträdande. Här var det bestämt på sin plats att gå fram och veva. Längst fram så klart.

Efter ett par halvsvängiga bitar kom så tonerna och beatet från den hit som påminner mig allra mest om återkomsten till inneandyplan i år.


Rock away!

Jisses så jag vevade.

Och jag som inte ens hade kollen på att grabbarna var från Sverige.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hela HC exploderade när den låten kom, och du och jag längst fram på räcket, damn, jag har fortfarande träningsvärk efter allt vevande!=)

Postat av: Terre

Jag blev helt loss, den låten är så grym! Dock den ända låten jag kände igen från framträdandet.

2008-04-12 @ 13:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback