Plastic - Fantastic

Jag har funnit min sticka. Den kändes helt fantastisk utan att jag ens hade hookat den. Ja, eller utan att Pasanen ens hade hookat den kanske jag ska säga. Det där med böjande är inget jag själv sysslar med. Vad ännu bättre är med the new magic stick- den går i fullständigt magiska kulörer. Bättre snygg än bra men snyggast och bäst är strået vassare. Vände mig till Håkan Mild när den presenterades.

-Kolla färgerna!
-Ja.. Frankrike!

Just precis vad jag tänkte på. Skärp dig nu Håkan.


Högst intressant inslag av fart och fläkt under småmålet. Hade gladeligen yppat mer om detta men tills vidare är det lock på - bäst så.

.. .. ..

Vaknade i morse av ett dystert besked. Huvudstadstrippen är inställd. Kan bli en sväng till smålandsskogarna istället. Typ samma.

.. .. ..

I väntan på nästa blogginlägg föreslår jag ett parti plockepinn, en runda spindelharpan eller liknande.

Det är som sagt jävligt mycket just nu.








Kommentarer
Postat av: Simon

asså det blir ingen tripp för eran del??sorry om jag ställer till det,helt klart med mer pengar på fickan å någonstans att bo så får vi styra detta tycker jag=)å du, jag säger bara...kul,som fan=)

2008-08-14 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback