Madame Hussein

B-fight i söndags mot ett ungt och energiskt IBK Göteborg. Surteseger 3-0.

Backbesättningen är i nuläget sådär komplett. Det är nästan så att jag fruktar en ompositionering, jag var ju trots allt back i begynnelsen och cirkus fem år framåt. Över huvud taget mycket snuva, flunsa, ditten och datten. Tur att man själv sitter inne på ett immunförsvar värt namnet. 

Lite folk men ändå ack så kul att jaga lite plast, svinga lite sticka och springa av sig lite utav dagens onyttigheter. Höjdpunkten för kvällen, tätt följd av Gäfverts halvvolley-mål på min halvvolley-pass, ordnade dock vår kära keeper aka Firre. Coach hade blivit varse Ryan Airs generösa erbjudanden som kring midnatt skulle börja att säljas av. Det var biljetter till Europas alla hörn som skulle slumpas ut för endast 1kr, skatter inkluderade. Känn på den hörni. Franskstuderande som man är tänkte man högt:

-Kanske borde ta en svängom till Marseille.

Varpå Coach brainstormade vidare:

-Ja eller London till våren kanske kunde vara nåt. Kika lite Premier League och sådär.

Då vaknar hon i baksätet, målvaktslejonet från Småländska Berg (eller som hon själv uttalar det - baaaaaj).

-Ah å jag hade så gärna velat åka till Madame Hussein!

Ifrågasätter starkt att hon skulle hitta Madame Hussein i London. Bättre lycka österut i så fall, lär väl finnas både en och två och tjugosju änkor till gamle Sadde.

.. .. ..


Frågan är om inte Martin seglade förbi Björn på min lista nu. Såg just BWO i schlagerreprisen. Ja eller ok, Björn du får chansen ikväll också. Upp till bevis.






Bra bra. Hej!





Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tror jag fick magrutor på köpet efter att hon kläckte den kommentaren i bilen, my god vad jag skrattade.

Postat av: Johanna

Inte fel inför beach-08:)

2008-02-26 @ 11:09:52
Postat av: Jonna

haha nej verkligen inte, du såg du det jag sa om, jag tror jag får magrutor igen. Jag visade en på jobbet, hon bara skratta... Att man orkar liksom...hihi

2008-02-26 @ 14:48:28
Postat av: Gullan

Silly season kan bli kul i Gbg. Nu är det klart att Ibf PW gått upp i ettan. Om 0302 kan skärpa till sig så kan det vara 5 lag ifrån regionen.

2008-02-26 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback