Använd huvudet!

Schleten efter en heldag som Fröken övervägdes att stanna hemma denna regniga afton. Men det var ju ändå Warberg som gästade så jag tänkte att det kunde bli en ok match trots att det bara var Ligacupen. Tog inte alls med i beräkningarna att de hade varit iväg i Finland och kammat hem en silvermedaljong i innebandyns svar på Champions League (?).

Alla stjärnor vilade i Warberg, vilket man med bara lite brain borde ha kunnat lista ut. Verkar som att folk tydligen hade gjort det också. Eller var det bara ett allmänt svalt intresse för Ligacupen? Ja ingen vet men publiksiffran var förmodligen skrattretande låg. Mig veteligen lästes den aldrig upp. Eller så var det mina nuvarande koncentrationssvårigheter som gjorde sig påminda.


-Jag kan inte koncentrera mig.
-Du borde åka på koncentrationsläger då du.


Vissa människor säger så roliga saker, så ofta. Keep it up!


Kommentarer
Postat av: fd ib nörd-trogen läsare

woaah fortsätt ditt roliga skrivande men för guds skull byt till trevligare design. Kontrasterna blir bara för mycket.

2008-01-15 @ 23:42:44
Postat av: Anonym

håller inte alls me!! om designen alltså

2008-01-16 @ 06:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback